Handleiding: online afspraak maken.

Het online afspraken systeem is heel gemakkelijk in gebruik. Toch is het mogelijk dat U tegen wat moeilijkheden aanloopt.

Indien je volgende stappen correct uitvoert, zouden er geen problemen meer mogen zijn:

 

  1. Klik de gewenste behandeling(en) aan. Wanneer je ze aanduidt komt er een groen vinkje naast te staan. Onderaan het kader komt een overzicht van het aantal aangeklikte behandelingen. Klik dan op ‘volgende stap’.

  2. Duid een datum en tijdstip aan die voor jou passen.

  3. Vul je persoonlijke gegevens in, controleer dat deze juist ingevuld zijn. Zeker het e-mail adres moet correct zijn, daar krijg je een bevestiging van de afspraak naar gestuurd.

  4. Indien je met een cadeaubon boekt, moet je het cadeaubon nummer noteren bij ‘opmerkingen’. Indien je een geldig cadeaubon nummer hebt ingegeven, wordt het voorschot (zie volgende stap) na controle binnen de 24u teruggestort. Voor afspraken met cadeaubonnen kan je ook steeds bellen naar 0499 91 61 37, houd dan steeds het nummer van de cadeaubon bij de hand. Mailen kan ook, maar houd er in beide gevallen rekening mee dat het plaatsje al door iemand anders kan worden ingenomen terwijl je wacht op een antwoord.

  5. Om een afspraak te kunnen bevestigen wordt er eerst een voorafbetaling gevraagd. Deze kan voldaan worden door op de knop ‘direct betalen’ te klikken.

  6. Voldoe je de betaling niet of klik je op 'vorige', dan wordt de afspraak niet ingepland maar blijft het plaatsje wel ca 15 min geblokkeerd in de agenda en kan het lijken alsof de plaats reeds is ingenomen. Na ca 15min komt het plaatsje terug vrij (omdat er geen betaling werd voldaan) en kunt U het opnieuw selecteren.

  7. Indien U voorgaande stappen correct hebt gevolg, krijgt U een bedankscherm te zien. Ook krijgt U per e-mail een bevestiging van de afspraak. Deze kan mogelijks ook in uw spamfolder terechtgekomen zijn.

 

Online boeken voor 2 personen is momenteel niet mogelijk.

Vindt U geen geschikt plaatsje? Dan kan je je aanmelden voor de wachtlijst op de gewenste datum(s).

 

Boekt U met een GSM en ondervindt U problemen? Probeer de telefoon eens opnieuw op te starten. Heeft U dan nog steeds problemen? Dan probeert U het best eens via de computer/laptop.

 

Ondervindt U desondanks toch nog problemen bij het boeken? Neem gerust contact op.